بازرسی از وضعیت عفاف و حجاب ادارات به زودی آغاز می شود

حجت الاسلام احمدی گفت: امسال هم بازرسی از وضعیت عفاف و حجاب ادارات به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین- در اولین جلسه هماهنگی قرارگاه 21 تیر بیان کرد: در سال گذشته اکثر ادارات از شرایط مطلوبی برخوردار بودند که البته امسال هم بازرسی از وضعیت عفاف و حجاب ادارات در طرح قرارگاه 21 تیر به زودی آغاز خواهد شد.

 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر قزوین ادامه داد: پوشش پرسنل، اتاق مشترک بین زن و مرد و منشی غیر همجنس سه محور مهم در بررسی های سال جاری خواهد بود.

 

وی تاکید کرد:با توجه به شرایط به وجود آمده و هجمه هایی که علیه حجاب و عفاف در  مدت اخیر به وجود آمده است اهمیت بازرسی ها امسال بسیار بیش از سال گذشته خواهد بود.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: در سال جاری علاوه بر ادارات کل و ستاد ها، شبکه ها و زیر مجموعه ها هم مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد: برای اثر بخشی بازرسی ها باید یک مدل بومی، حرفه ای و اقتضایی بر اساس شرایط استان طرحی کنیم که در گذشته هم در کمیته عفاف و حجاب استانداری دستورالعمل عفاف و حجاب را بومی سازی کردیم.

 

محمد خورشیدی تاکید کرد: در بانک های خصوصی مشکل حجاب خیلی جدی وجود دارد و در علوم پزشکی باید شبکه بهداشت و درمان هدف طرح باشد، در شهرداری هم اجزا مرتبط با این نهاد بسیار در معرض بی حجابی و بد حجابی هستند.

 

وی یادآور شد: امسال باید شاخص های جدید را مورد  دقت قرار دهیم و بین دستگاه های دولتی و خصوصی تفاوت قائل باشیم تا ارزیابی ها واقعی شود، ارزیابان باید آموزش های لازم را در این زمینه دریافت کنند تا  بتوانند وضعیت ادارات را ارزیابی کنند.

 

کد خبر 1266884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha