خدمت به مردم توفیق بزرگی است

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی است گفت: خدا بر سرشما منت گذاشته که خدمتگزار مردم قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر و هیات همراه با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی است گفت: خدا بر سرشما منت گذاشته که خدمتگزار مردم قرار داده است.


نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با تاکید بر اینکه باید از این فرصت خدمت استفاده کرد گفت:مبادا روزی برسد که خدای نکرده افسوس بخوریم چرا نتوانستیم از فرصت خدمت به مردمی که همیشه در میدان کار خیر حاضر بوده اند استفاده کنیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی در ادامه از خدمات جمعیت هلال احمر بویژه در خدمت رسانی به مردم زلزله‌ زده ترکیه و سوریه قدردانی کرد.

 


نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران تصریح کرد: کمک به مردم این دو کشور نشان از خلوص شما و همکارانتان دارد م بدانید که این خلوص آثار دنیوی و اخروی زیادی برای شما دارد.



 رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های این جمعیت پرداخت. حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی با دریافت کارت داوطلبی، عضو جمعیت هلال احمر شد.
 

کد خبر 1266891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha