سیاست مردمی بودن و قابل سنجش بودن از مهمترین ویژگی های برنامه های دهه کرامت باشد

بیکی گفت: سیاست مردمی بودن برنامه ها، معرفت افزا بودن، تبلیغی بودن، شادی حلال، امیدآفرینی، توجه به زیارت و همچنین قابل سنجش بودن برنامه ها از مهمترین ویژگی های طراحی برنامه های دهه کرامت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، دومین جلسه ستاد دهه کرامت با هدف هماهنگی و نظام بخشی به برنامه های اعضای ستاد دهه کرامت برگزار شد.

 

در این جلسه ضمن اعلام برنامه ها از سوی اعضای ستاد نحوه برگزاری برنامه ها در این ایام تشریح شد.

 

مهدی بیکی، دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه اعضای این ستاد در اسرع وقت برنامه ها را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند، تاکید کرد: سیاست های برگزاری برنامه که در جلسه اول نیز اعلام شده بود، در اجرای برنامه ها رعایت شود.

 

وی افزود: سیاست مردمی بودن برنامه ها، معرفت افزا بودن، تبلیغی بودن، شادی حلال، امیدآفرینی، توجه به زیارت و همچنین قابل سنجش بودن برنامه ها از مهمترین ویژگی های طراحی برنامه های دهه کرامت باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: همچنین سه کار ویژه کودک، تقریب و خدمت کریمانه در برنامه ها گنجانده شود.

 

بیکی ادامه داد: از دیگر سیاست های اجرایی در برنامه های دهه کرامت، ورود خوب و زیبا در برنامه های این دهه است که روز دختر از اولین برنامه این دهه است که با شعار حضرت معصومه (س) بهترین دختر دنیا جشن های این دهه شروع می شود.

 

در این جلسه برنامه های پیشنهادی تدوین شده به صورت مکتوب به اعضای ستاد ابلاغ شد.

 

 

 

 

کد خبر 1266927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha