تداوم فعالیت های تربیتی کانون نورالطریق با محوریت جهاد تبیین

کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز برنامه ها و فعالیت های تربیتی خود را با محوریت جهاد تبیین تداوم بخشیده است.

«حامد مصطفی زاده» در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین؛ فعالیت های تربیتی و آموزشی کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز با محوریت جهاد تبیین برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی و تربیتی برای جوانان و نوجوانان هر هفته برگزار می شود که از عمده ترین مباحث آن مسائل بصیرتی و معرفتی، اخلاق و احکام و آموزش های قرآنی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون دوره هایی از قبیل؛ ضرورت های گروه‌های تربیتی، مهندسی تغییر رفتار برای موفقیت و کارگاه هنر فرماندهی برگزار شده است که خوشبختانه با استقبال خوب اعضای کانون مواجه بوده ایم.

مصطفی زاده افزود: نوجوانان در این جلسات آموزشی در سه گروه راهیان نور، یاوران نور و منتظران نور تحت آموزش های قرار می گیرند که گروه اول دانش آموزان مقطع سوم تا ششم ابتدایی، گروه دوم دانش آموزان هفتم تا دهم راهنمایی و گروه سوم دانش آموزان دهم تا دوازدهم دبیرستان است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مراکز علمی فرهنگی، اردوهای یک روزه تفریحی و برگزاری اردوهای جهادی را از برنامه های جنبی این نشست ها عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه های رویش نیز در امتداد برنامه های تربیتی و آموزشی کانون فرهنگی هنری نورالطریق است که با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برای دانشجویان برگزار می شود.

کد خبر 1266947

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha