خراسان شمالی با ۶۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۶ ناشر استان در مجموع با ۶۲۰ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین «عباس سرشته» معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی گفت: در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب انتشارات «آذرین مهر» به مدیر مسئولی عبدالله  مفاخری، «درج سخن» به مدیر مسئولی رویا جاجوندیان، «دُر قلم» به مدیر مسئولی حمید رضا رضازاده، «بیژن یورد» به مدیرمسئولی غلامرضا معروف، «شکوفه سیب» به مدیرمسئولی علی اصغر قلی زاده، «عقربه» به مدیرمسئولی علی نقویان حضور دارند.

 

وی افزود: انتشارات «آذرین مهر» با 50 عنوان، «دُرقلم» با 100 عنوان، «دُرج سخن» با 80 عنوان «بیژن یورد» 40 عنوان ،«شکوفه سیب» 40 عنوان وانتشارات «عقربه» با 30عنوان، در نمایشگاه حضور یافته اند.

 

حجت الاسلام سرشته با بیان اینکه سه کتابفروشی هم به صورت مجازی کتاب های خود را برای نمایشگاه ارائه داده اند، اظهارکرد: کتابفروشی «حاتمی» به مدیرمسئولی علی اصغر حاتمی با 100 عنوان کتاب، «اندیشه سبز» به مدیرمسئولی ابوالفضل اصغر پور با 90 عنوان کتاب، «شهر کتاب» به مدیرمسئولی میرزاخانی با 90 عنوان کتاب به صورت مجازی در نمایشگاه شرکت کردند.

 

وی گفت: علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه خراسان شمالی در تهران به محل نمایشگاه کتاب که در مصلی امام خمینی (ره) دایر است، مراجعه کنند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور ناشران استانی در نمایشگاه تهران از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که با توجه به بین المللی بودن این نمایشگاه، شرکت  ناشران فعال استانی می‌تواند نقش موثری در معرفی نویسندگان موفق و توانمند این استان داشته باشد.

 

 نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۰ صبح تا 21 و 30 دقیقه تا 30 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، همچنین این رویداد در فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعت در سامانه ketab.ir در این روزها فعال است.

کد خبر 1266983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha