برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در سالروز شهادت امام صادق(ع) در مساجد ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: کرسی های تلاوت قرآن به نیت امام صادق (ع) در مساجد شهرستان ملایر در سالروز شهادت این امام همام برگزار می شود.

حجت الاسلام  روح الله نجفی  در گفت‌وگو خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با ایام شهادت اماتم جعفر صادق ده ها برنامه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر به برپایی دسته جات و مراسم های عزاداری در سطح مساجد شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با همکاری بیش از یکصد هئیت مذهبی در مساجد این شهرستان برگزار خواهد شد.

 وی  به اجتماع عزاداران  شهر ملایر در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مسجد جامع ملایر اشاره کرد و افزود: این مراسم با سخنرانی سید حسین مومن از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم  برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: همچنین همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) 60  روحانی فعالیت تبلیغی داشته و 30 نفر از مداحان نیز در برگزاری مراسم های عزادرای فعالیت خواهند داشت.

وی از  برگزاری کرسی های تلاوت قرآن  به نیت امام صادق (ع) در مساجد شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: نشست با جوانان با موضوع پاسخ به شبهات از کلام امام صادق(ع) و انتشار محتواهای از احادیث امام صادق(ع) در فضای مجازی از دیگر برنامه ها خواهد بود.

کد خبر 1267058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha