سرکشی آیت الله ملک حسینی از ۴ خانواده شهید بخش زیلایی

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از چهار خانواده شهید والامقام در بخش زیلایی سرکشی کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حضرت آیت الله «سید شرف الدین ملک حسینی» نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از خانواده چند شهید والامقام سرکشی و با آنها گفت و گو کردند.

 

آیت الله ملک حسینی با حضور در منزل شهدای والامقام علی صفدر و یارمحمد افروز، خانقلی آبسته (رحیمی نژاد) و امیدعلی خلیل منش ضمن تاکید بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا، تکریم از شهیدان والامقام و جایگاه آنان است.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه‌ای همگانی است، بر اهتمام همه مسئولان در سرکشی و دیدار با خانواده شهدا تأکید کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی با اقتدار بر تارک جهان می‌درخشد، به برکت خون شهدا و بردباری و استقامت خانواده‌های معظم آنها است.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی خون مطهر شهدا و استقامت جانبازان را تضمین‌کننده ثبات انقلاب و نظام دانست و ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا همواره پشتیبان و ضامن بقای اسلام و انقلاب هستند که صبر، ایثار و فداکاری را باید از خانواده‌های معظم شهدا یاد بگیریم.

کد خبر 1267068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha