باید بکوشیم مشکلات اقتصادی و درمانی بازنشستگان کاهش یابد

اسلامی صدر گفت: باید تلاش کنیم که افراد بعد از بازنشستگی نه تنها کمتر درگیر مشکلات اقتصادی، معیشتی و درمانی شوند بلکه امیدواری و رفاه بیشتری را تجربه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، غلامحسن اسلامی صدر- سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین- در نشست با نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین بیان کرد: بازنشستگان دوران جوانی خود را با تلاش و سختی پشت سر گذاشته، سال‌ها خدمت کردند و انتظار دارند در این دوره با آرامش و رفاه نسبی گذران زندگی کنند، وظیفه ما هم فراهم کردن شرایط متناسب با این امر است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: فراهم کردن زندگی و رفاه نسبی برای شخصی که تمام عمر خود را صرف آبادانی و آرامش کشور کرده، حیاتی و واجب است، باید تلاش کنیم که افراد بعد از بازنشستگی نه تنها کمتر درگیر مشکلات اقتصادی، معیشتی و درمانی شوند بلکه امیدواری و رفاه بیشتری را تجربه کنند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به روند روبه‌رشد جمعیت سالمندی، توجه به خواسته‌ها و مسائل این قشر از موضوعات مهم کشور است، بازنشستگان در حال حاضر مشکلاتی در سطح ملی و استانی دارند، مشکلات موجود در سطح ملی باید از طریق نمایندگان مجلس پیگیری شود و مشکلات مطرح شده در حوزه کانون بازنشستگان که مسائل استانی است را هم به طور کامل بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

 

اسلامی صدر اظهار کرد: با توجه به پنجره جمعیتی کشور، سال‌های آینده با افزایش تعداد افراد میانسال، سالمند و به تبع آن بازنشستگان رو‌به‌رو می‌شویم که به دنبال آن مشکلات بازنشستگان چندین برابر افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی در این حوزه صورت بگیرد، هر مدیری در هر دستگاهی که خدمت می‌کند باید در اولین فرصت زمینه حل این مشکلات را فراهم کند و برای آینده برنامه درستی در نظر بگیرد.

 

وی در پایان بر لزوم برگزاری انتخابات شفاف و سالم مجمع کانون بازنشستگان استان تأکید کرد.

 

کد خبر 1267102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha