جشن «مثل معصومه» در بیرجند برگزار می شود

جشن «مثل معصومه» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مهرشهر بیرجند و با حضور بانوی تازه مسلمان شده «فاطمه هوشینو» همزمان با ۲ خرداد در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی- سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی- امروز دوشنبه (۲۵ اردیبهشت) در سومین جلسه قرارگاه ایده پردازی خواهران کانون‌های فرهنگی هنری استان که با محوریت برگزاری جشن های دهه کرامت در منطقه مهرشهر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کرد که برنامه‌های فرهنگی در نقاط مختلف شهر و با تمرکز ویژه بر روی حاشیه شهر برگزار شوند.

 

وی با اشاره به حضور «فاطمه هوشینو» بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در خراسان جنوبی در ایام دهه کرامت افزود: این بانوی ره‌یافته به دعوت ستاد کانون‌های مساجد استان از ۳۱ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد مهمان استان است.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: این بانوی مسلمان شده در برنامه های روز دختر شهرستان‌های طبس، قاین و بیرجند حضور یافته و به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

 

وی شرکت در جشن محوری «مثل معصومه» مساجد منطقه مهرشهر را یکی از این برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: این جشن با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری «قبا،‌ عاشورا، ولایت، شهید رحمتی و منتظران ظهور» و به صورت متمرکز در مسجد خاتم النبیین (ص) همزمان با ۲ خرداد برگزار می‌شود.

 

محقی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلف و شاد در این جشن بزرگ و محوری با همکاری و تعامل مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری،‌ پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیات امناء برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1267144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha