مجوز فعالیت موسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» در کامیاران صادر شد

گلباغی گفت: مجوز فعالیت موسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» شهرستان کامیاران با مدیریت مجتبی احمدی صادر شد.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: پرونده‌های ارسالی مؤسسات قرآن و عترت استان‌های کشور در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی بررسی و در میان پرونده‌های ارسالی استان کردستان، مؤسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» موفق به دریافت مجوز تأسیس شد.
 

وی افزود: در بررسی پرونده‌های موسسات قرآنی سطح کشور یازده پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 9 پرونده موفق به دریافت مجوز تاسیس شدند که از این میان، یک موسسه از استان کردستان موفق به دریافت مجوز راه‌اندازی شد.
 

گلباغی تصریح کرد: مؤسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» از استان کردستان به مدیریت مجتبی احمدی در شهرستان کامیاران فعالیت خواهد داشت.
 

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ابراز امیدواری کرد؛ با تأسیس این مؤسسه قرآنی در کامیاران زمینه تربیت و رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی این شهرستان افزایش خواهد یافت و زمینه جذب و مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی و بویژه آموزش قرآن کریم رشد خواهد داشت.
 

در حال حاضر دو مؤسسه قرآن و عترت با عناوین مؤسسه «چراغ روشن قرآن» به مدیریت فریده بابا صفری و مؤسسه «سرچشمه رحمت» به مدیریت گونا فتحی در این شهرستان فعالیت دارند.

کد خبر 1267181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha