استانداران پشتوانه محکمی برای روسای دانشگاه ها در اغتشاشات اخیر بودند

وزیر علوم با بیان اینکه استانداران پشتوانه محکمی برای روسای دانشگاه ها در اغتشاشات اخیر بودند، گفت: هر کجا و در هر بخشی که ناهماهنگی باشد، برای نظام هزینه ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدعلی زلفی گل در نشست استانداران که صبح امروز دوشنبه 25 اردیبهشت در وزارت کشور و با عنوان تقدیر از دست اندکاران طرح حامیم برگزار شد، گفت: استانداران پشتوانه محکمی برای روسای دانشگاه ها در اغتشاشات اخیر بودند. نمایندگان ولی فقیه، روسای دانشگاه ها و استانداران مجموعه یکپارچه ای را تشکیل دادند و کمیته رصد و پایش در دانشگاه ها تشکیل، شورای تامین نیز به خوبی موضوع را مدیریت کرد.

 

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: خوشبختانه کارهای فرهنگی خوبی توسط مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه ها انجام شده است. هماهنگی بین مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه ها و معاونان فرهنگی بسیار موثر بوده است. هر دانشگاهی که هماهنگ بود، آن دانشگاه در عرصه فرهنگ موفق بوده است.

 

 

وی تصریح کرد: هر کجا ناهماهنگی در دانشگاه ها و هر جایی وجود داشته باشد برای نظام هزینه ایجاد می کند. کارهای خوبی توسط مسئولان نهاد رهبری انجام شده است از جمله آنها برنامه برای هزار نفر برتر کنکور است که این تاثیر فوق العاده ای داشته است. طرح بصیرت در دانشگاه ها برای اساتید انجام شده است و همه این طرح ها نشان می دهد که ما باید ارکان مختلف دانشگاه را با هم ببینیم. باید مراقب باشیم که مشکل صنفی ایجاد نشود، برای آینده نیز  باید در این رابطه برنامه جدی داشته باشیم.

 

 

زلفی گل تاکید کرد: خوشبختانه مجلس امسال مصوب کرد که 5 درصد از اعتبارات دانشگاه ها صرف امور فرهنگی شود. برای 85 ساعت دانشجویان که اوقات فراغت است، تلاش کنیم برنامه های خوب و موثری داشته باشیم.

کد خبر 1267183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha