معنویت در محیط دانشگاه ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که  فکر می کنیم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه معنویت در محیط دانشگاه ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنیم، گفت: مساجد دانشگاه ها در شب های قدر به مراتب پر محتواتر از سایر جاها بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در نشست استانداران سراسر کشور که با عنوان تقدیر از دست اندرکاران و تلاشگران مرحله اول طرح حامیم صبح امروز دوشنبه 25 اردیبهشت در وزارت کشور برگزار شد، گفت: در جریان اغتشاشات دانشگاه ها بهترین جاها بودند حتی آنهایی که اعتراض داشتند با تدبیر رییس دانشگاه و هدایت نهاد رهبری توانستند این تهدید را تبدیل به فرصت کنند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: خوشبختانه با جلسات پرسش و پاسخ و ارتباط با دانشگاه ها کنترل اغتشاشات در دانشگاه ها انجام شد که وزیر علوم در این زمینه تدابیر ویژه ای داشتند.

 

 

وی با اشاره به راه اندازی ستاد ازدواج در دانشگاه ها آن را کار فوق العاده ای عنوان کرد و ادامه داد: اگر این کار عملیاتی شود از کارهای ارزشمندی است که نهاد رهبری دنبال می کند. ما می توانیم به جرات بگوییم که معنویت در محیط دانشگاه ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما فکر می کینم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مساجد دانشگاه ها در شب های قدر به مراتب پر محتواتر از جاهای دیگر بود، از دست اندکاران دانشگاه ها در این رابطه صمیمانه قدردانی می کنیم.

کد خبر 1267188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha