عمل به وظیفه دینی، شرعی و قانونی پیام شهداست

آوایی با بیان اینکه نباید راه شهیدان فقط به شرکت به مراسم تشییع و خاکسپاری ختم شود گفت : پیام شهیدان این است که همه افراد مسئول و غیرمسئول هر کجا هستند باید وظیفه قانونی و شرعی خود را انجام دهند.

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دزفول در گفتگو با گفت : رجعت پیکر مطهر شهدا باعث میشوند که ما از خواب غفلت بیدار شویم و ما باید از این آمدنها درس بگیریم.

 

وی افزود : شهید کلید خورده و شهید قاطمه باف اگر در آن شرایط به جبهه ها نمیرفتند خوزستان از دست میرفت و به نظام نوپای جمهوری اسلامی ضربه‌ای غیرقابل جبران وارد میشد لذا حضور آنها در جبهه‌ها با آن سن و سال پایین به معنای انجام وظیفه شرعی و دینی بوده است.

 

آوایی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم این دو شهید تصریح کرد : شرکت در مراسم این شهیدان افتخار است اما نباید به همین مراسم خاتمه یابد و باید در تمام مراحل زندگی همواره یاد شهدا باشیم.

 

نماینده مردم دزفول در محلس شورای اسلامی همچنین گفت : پیام شهیدان این است.که همه افراد نسئول و غیرمسئول باید در هر زمینه‌ای که فعالیت میکنند به وظیفه شرعی و قانونی خود خوب عمل کنند.

 

به گزارش خبرنگار شبستان پیکر مطهر شهید احمد کاید خورده و سید منصور قاطمه‌باف که پس از ۴۱ سال تفحص و شناسایی شدند امروز توسط مردم شهید پرور دزفول از میدان رودبند تشییع و در گلزار شهدای دزفول به خاک سپرده شدند 

کد خبر 1267359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha