فراخوان فلسطینی‌ها به منظور مقابله با«راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها

فعالان فلسطینی به منظور مقابله با «راهپیمایی پرچم» صهیونیستی و حمایت از مسجد الاقصی از ملت فلسطین خواستند روز پنجشنبه در این مسجد حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، پایگاه‌های خبری و فعالان فلسطینی برای راه اندازی پویش فجر عظیم در مسجد الاقصی و بازسازی این مسجد به منظور مقابله با یورش شهرک نشینان صهیونیست از ملت فلسطین خواست تا در سحرگاه روز پنجشنبه (28 اردیبهشت 1402) به مسجد الاقصی بیایند.

 

منابع آگاه در شهر قدس اشغالی اعلام کردند: آغاز فراخوان حضور فلسطینی همزمان با فراخوان‌های گسترده سازمان‌های صهیونیستی موسوم به «هیکل» برای مشارکت در راهپیمایی پرچم که هزاران نفر برای یورش به مسجد الاقصی حضور خواهند داشت، انجام شد.

 

فراخوان فلسطینی بر ضرورت حضور مردم در مسجد الاقصی برای جلوگیری از محدودیت‌های پیش بینی شده که توسط مقامات اشغالگر در ساعت‌های اولیه صبح بر این مسجد اعمال می شود، تاکید دارد.

 

فراخوان فلسطینی به منظور لزوم حضور قوی فلسطینی ها در مسجد الاقصی برای شکست دادن راهپیمایی پرچم شهرک نشینان صهیونیستی که قرار روز پنجشنبه برگزار شود، ادامه دارد.

 

سازمان‌های صهیونیستی از مقامات این رژیم خواستند تا به شهرک نشینان افراطی اجازه ورود به مسجد را در جریان راهپیمایی پرچم را بدهند.

 

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: چهار وزیر این رژیم تاکید کرد که این راهپیمایی از محله اسلامی در قدس آغاز خواهد شد و آنها در رقص پرچم از باب العامود یکی از درهای مسجد الاقصی مشارکت خواهند کرد.

کد خبر 1267362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha