حضور دانشجویان چهارمحال و بختیاری در مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت (ع)

۱۲ نفر از دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در مرحله نهایی سی‌ و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) حضور دارند.

ذبیح‌الله کاوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در مرحله نهایی سی‌ و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) حضور دارند.

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این دوره از مسابقات که در شهر اصفهان برگزار شد شرکت کنندگان استان های چهارمحال‌ و بختیاری، خراسان ‌رضوی، خراسان ‌جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان و یزد باهم به رقابت پرداختند.

 

وی افزود: سی‌ و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) در رشته های تحقیق، ترتیل و تواشیح، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، پنج جزء و حفظ جزء ۳۰، اذان، دعاخوانی و مداحی در حال برگزاری است.

 

کاوه گفت: اختتامیه این دوره از مسابقات نیز امروز و با پایان مسابقات با معرفی برگزیدگان و با حضور مسئولین و شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه استقبال دانشجویان در این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره های گذشته با رشد قابل توجهی روبرو بود گفت: در سی‌ و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) تعداد ۳۰۰ نفر حضور داشتند.

 

وی اظهار داشت: سی‌ و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) در بخش‌ها و رشته‌های مختلف آوایی، معارفی، ادبی، هنری و پژوهشی برگزار شد.

 

کد خبر 1267398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha