ثبت نام ۳۲۸ نفر از استان زنجان در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تاکنون ۳۲۷ نفر از استان زنجان در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه شرکت کردند، گفت: در مقایسه با مدت مشابه ثبت نامی ها نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۵۰ درصدی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان زنجان تا پایان روز ۲۶ اردیبهشت ماه گفت:  از شهرستان زنجان ۱۷۴ نفر، شهرستان خدابنده ۶۹ نفر، شهرستان ابهر ۴۵ نفر، شهرستان خرمدره ۲۱ نفر، شهرستان ایجرود ۷ نفر، شهرستان سلطانیه ۲ نفر، شهرستان طارم ۸ نفر و شهرستان ماهنشان ۲ نفر و در مجموع ۳۲۸ نفر ثبت نام کرده اند.
 
 
مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در پایان گفت:ثبت نام ابن مسابقات از روز ۱۶ اردیبهشت و از طریق درگاه اینترنتی مسابقات به نشانی Quraniran.ir شروع و تا ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد.
 
 
حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه نسبت به دوره قبل با رشد ۵۰ درصدی در آمار ثبت نام کنندگان مواجه هستیم ، از کلیه علاقه مندان قرآن کریم بالای ۱۸ سال استان دعوت کرد برای ارزیابی مهارت و توانایی های خود در رشته های مختلف قرآن کریم در این مسابقات شرکت کنند.
 
 
وی در پایان با بیان اینکه آیین نامه و منابع نیز سایت قرآن ایران نقطه آی آر قابل دریافت است ، از متقاضیان ثبت نام درخواست کرد که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
کد خبر 1267411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha