همدلی مجلس با دولت به معنای کند شدن امر نظارت نیست

عضو کمیسیون امور داخل مجلس با بیان اینکه همدلی مجلس با دولت به معنای کند شدن نظارت نیست، گفت: این همدلی به معنای آن نیست که اگر جایی دولت و قوه قضاییه اشتباه کند، آن را متذکر نشویم.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد همدلی و هماهنگی قوای سه گانه گفت: اتحاد رمز پیروزی است و انتظار مردم این است که یکدستی مجلس، دولت و قوه قضاییه بخشی از گره ها و مشکلات شان را حل کند و در این شرایط این همدلی باعث دلگرمی مردم می شود.

 

 

 

عضو کمیسیون امور داخلی و امور شوراها اظهار کرد: با این همدلی و هماهنگی بخش عمده ای از مشکلات حل و کارهای بزرگی انجام می شود؛ شاید مردم هنوز نتیجه این اقدامات را روی سفره هایشان حس نکنند چون مشکلاتی که قبلا ایجاد شده، زیاد است و حل آنها زمان می برد و این نیاز به همدلی بیشتر دارد.

 

 

وی افزود: در حال حاضر همدلی وجود دارد اما این همدلی به معنای این نیست که نظارت مجلس بر دولت کند شود اما در جای خودش با دولت همدل هستیم تا مشکلات مردم را حل کنیم اما اینکه با دولت رودربایستی داشه باشیم و اگر جایی دولت و قوه قضاییه اشتباه کند، آن را متذکر نشویم، اشتباه است در واقع برای حفظ شان و جایگاه ذاتی هر دستگاه باید همدلی باشد اما رودربایستی نباشد.

 

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت کشور کنترل تورم است، گفت: اولویت کشور مسایل اقتصادی است و نباید این را با موضوع حجاب که دشمن می خواهد آن را به عنوان خواسته اول کشور مطرح کند، جا به جا کنیم. متاسفانه برخی از متدیین این اشتباه را مرتکب می شوند و جای این دو را جا به جا می کنند. موضوع و خواسته اول مردم ایران اقتصاد است اما خواسته دشمن حجاب است و نباید جای این دو عوض شود.

 

 

کد خبر 1267431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha