همایش خانواده و مهارت های زندگی در جیرفت برگزار شد

امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) همایش خانواده و مهارت های زندگی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن اتاق اصناف شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۷اردیبهشت ماه) همایش خانواده و مهارت های زندگی در سالن اتاق اصناف شهر جیرفت برگزار شد.
ناصر امیرمحمودی در این همایش، با بیان این مطلب که خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان در حوزه فرهنگی متعدد است، گفت: بخشی از فعالیت های فرهنگی در بحث آموزش است که در قالب دوره ها و همایش ها است که با موضوعات مختلف همچون کاهش آسیب های اجتماعی، مشاوره های بعد از ازدواج با حضور اساتید برگزار می‌شوند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت ابزار کرد: کانون فرهنگی هنری کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در طول سال به ویژه در اوقات فراغت تابستانی با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری سعی در غنی سازی اوقات فراغت فرزندان مددجویان دارند.
وی با اشاره به این که کانون فرهنگی هنری از ابزار تشویقی برای فرزندان مددجویان استفاده می کند، اظهار کرد: برگزاری اردوهای درون و برون شهری از جمله این مشوق ها است.
امیرمحمودی عنوان کرد: همایش خانواده و مهارت های زندگی یکی دیگر از خدمات کمیته امداد امام خمینی ره به مددجویان است که امروز با اولویت فرزند پروری و نحوه برخورد با نوجوانان برگزار می‌شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت ابراز کرد: سن نوجوانی بین ۱۲ تا ۱۸ سال می باشد که از حساس ترین دوره زندگی انسان است، نوجوان نه کودک است و نه به سن بلوغ رسیده بنابراین در یک دوره بحرانی قرار دارد و گاهی رفتار کودکانه دارد و گاهی عاقلانه رفتار می کندو در این دوره باید در تصمیم گیری ها به آنها کمک کنیم.
وی عنوان کرد: به لطف خداوند با حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) و تربیت صحیح والدین، امروز تعدادی از مددجویان ما با تحصیل در رشته های تخصصی از پزشکان هستند و برخی در پست های مختلف استان و سطح کشور مشغول خدمت هستند.

کد خبر 1267446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha