۱۱ ویژه‌برنامه و ۹ ساعت پخش زنده در تلویزیون اینترنتی کتاب/ بررسی مسائل مختلف حوزه کتاب

همزمان با هشتمین روز از برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،تلویزیون اینترنتی کتاب با ۱۱ ویژه‌برنامه و ۹ ساعت پخش زنده، میزبان ناشران، نویسندگان و اهالی کتاب است تا بنا بر توصیه‌های رهبری مسائل و مشکلات ناشران و نویسندگان را منعکس کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تلویزیون اینترنتی کتاب در هشتمین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر ۹ ساعت پخش زنده، ۱۱ برنامه به همراه اهالی فرهنگ، کتاب و کتابخوانی برای بیان دغدغه‌ها، مسائل مختلف و معرفی آثار فاخر برگزار می‌کند.

 

 

تلویزیون اینترنتی کتاب پس از حمایت‌ها، تشویق و تاکیدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در بازدید از نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم بر حوزه کتاب و کتابخوانی داشتند، سعی دارد دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات ناشران و نویسندگان را منعکس کند.

 

 

 گفت‌وگو با اهالی کتاب، مثبت کتاب کودک و نوجوان، جلد دوم، داستان و رمان، مثبت کتاب نشر و پاورقی از جمله برنامه‌های این تلویزیون اینترنتی در روز چهارشنبه (بیست‌وهفتم اردیبشهت ماه ۱۴۰۲) است.

 

 

همچنین در راستای دسترسی راحت‌تر مخاطبان به برنامه‌های تلویزیون اینترنتی کتاب، برخی از برنامه‌ها به طور هم‌زمان از شبکه چهار سیما نیز پخش می‌شود.

 

 

گفتنی است، تلویزیون اینترنتی کتاب در نمایشگاه امسال، در دو بخش مجزای «استودیو شبکه کتاب» و «غرفه کتاب» فعالیت دارد.

 

 

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

کد خبر 1267509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha