کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی ایجاد شد

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران گفت: کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی به منظور ارتقای دانش این حوزه در انجمن مدیریت کسب و کار ایران ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدهادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار  ایران گفت: بررسی‌ها و نیازسنجی‌های انجمن مدیریت کسب و کار ایران نشان می‌دهد که کسب وکارها در ایران نیازمند آموزش در حوزه مدیریت هستند تا از این طریق مسائل استراتژیک، کار و بازار را آموزش ببینند. متاسفانه امروز شاهدیم که خلا این موضوع در حوزه مدیریت کسب وکار کاملا محسوس است.

 

 

وی افزود: در همین راستا کمیته‌های تخصصی در انجمن مدیریت کسب و کار ایران شکل گرفته که از آن جمله می‌توان به ايجاد کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی اشاره کرد. پس از تشکیل این کمیته و علیرضا یعقوب‌زاده به مدت یکسال به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد.

 


عسگری تصریح کرد: در راستای تقویت دانش مدیریت کسب وکارها تصمیم گرفته شد، کمیته‌های تخصصی شکل بگیرد و در همین‌باره برای مدیران کسب‌وکارها در طول سال دوره‌های آموزشی برگزار و نیازهای آنان در حوزه دانش مدیریت و کسب وکارها براساس دانش روز جهان برآورده شود.

 


علیرضا یعقوب‌زاده رئیس کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی انجمن مدیریت کسب و کار ایران هم در سخنانی گفت: مسائل و نیازهای آموزشی کلینیک‌های درمانی و زیبایی در حوزه مدیریت، منابع انسانی و بازار از جمله مواردی است که در این کمیته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و در صورت تصویب آن در هیات مدیره، اجرایی می‌شود.

 

 

وی تصریح کرد: طراحی و تدوین استانداردهای کسب وکار و آیین نامه‌های حوزه کسب وکار در راستای بهبود مدیریت و فرآیندهای سازمانی از جمله موضوع‌هایی است که در کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی دنبال  کرده و تلاش خواهیم کرد با حضور استادان و بزرگان و متخصصان این رشته مشکل و کمبودهای دانشی که در این حوزه در سطح کشور با آن مواجه هستیم، تا حدودی جبران شود.

کد خبر 1267518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha