کتاب شهید بابایی و شهید فلاحی برای اولین بار در حوزه کودک و نوجوان  عرضه شد

مشاکی با بیان اینکه انتشارات عقیدتی سیاسی ارتش امسال با ۱۱۷ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب حضور دارد، گفت: کتاب همیشه فرمانده و ۲ کتاب شهید بابایی و شهید فلاحی برای اولین بار در حوزه کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه شده است.

مرتضی مشاکی، مدیر مسئول انتشارات عقیدتی سیاسی آجا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد غرفه عقیدتی سیاسی آجا در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این غرفه در راهروی 10 غرفه 22 در مصلی عمومی شبستان اصای دایر شده است.

 

 

مدیر مسئول انتشارات عقیدتی سیاسی ارتش افزود: امسال با 117 عنوان کتاب پذیرای مخاطبان در نمایشگاه هستیم که 10 عنوان چاپ اول هستند این کتب چاپ اول عبارتند از "همیشه فرمانده" براساس زندگی شهید حسن ابشناسان به قلم سید حمید رهنما، "ملاقات در روز نوزدهم" در مورد بیعت تاریخی نیروهای هوایی با امام (ره) که به صورت داستانی نوشته شده است.

 

 

وی ادامه داد: همچنین کتاب "شهید فلاحی الگوی مدیریت جهادی" در ارتش که متن سخنرانی امیر سرلشکر موسوی است که چاپ اول آن تمام شده و چاپ دوم آن نیز تهیه و به زبان انگلیسی نیز منتشر شده است. کتاب "تاملی بر روش شناسی پژوهی در حوزه دفاع مقدس" که مربوط به پژوهش و آسیب شناسی در این حوزه است و روش های پژوهش در دفاع مقدس را تبیین می کند توسط 2 نفر از ارتشیان به رشته تحریر درامده که در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

 

 

مشاکی اظهار کرد: کتاب "نقش جهاد سازندگی ارتش در دفاع مقدس" به قلم علی محمد گودرزی است یکی دیگر از کتب این غرفه است که اطلاعات جهادسازندگی ارتش در دفاع مقدس را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و آمار و تصاویر با اطلاعات کامل در آن به رشته تحریر درآمده است.

 

 

وی گفت: زندگی نامه شهدای روحانی ارتش برای اولین بار به شکل کتاب در این غرفه ارایه می شود که زندگی تمام روحانیونی که از طرف ارتش در جنگ شرکت کردند در این کتاب جمع آوری شده است و اطلاعات  کامل آنها ذکر شده است.

 

 

وی تصرح کرد: 2 کتاب کودک و 2 کتاب نوجوان مربوط به شهید فلاحی و شهید بابایی امسال برای اولین بار به نمایشگاه رسیده است.

 

 

وی گفت: از کتابهای تجدید چاپ شده، کتاب "متخصص" نوشته ابولقاسم وردیانی مربوط به زندگینامه گودرز خسروی دارانی است که خنثی کننده بمب بوده است. کتاب "کلاه سبزها" خاطرات ویژه نیروهای هوابرد مربوط به تیپ 65 در زمان دفاع مقدس در عملیات های برون مرزی و درون مرزی که کتابی بسیار خواندنی و پرمخاطب است.

 

 

مشاکی ادامه داد: کتاب "جای من بخوان" براساس زندگینامه غفور جدی اردبیلی که چاپ اول آن تمام و به چاپ دوم رسیده است. کتاب "به رنگ دماوند" براساس زندگی و خاطرات ناصر تابش که بسیار پرفروش و پرمخاطب است.

 

 

وی گفت: کتاب "خواب خوش ندیده من" مربوط به امیر سرلشکر منفرد نیاکی، کتاب "اینجا کسی نیست" مربوط به شهید سرلشکر خالد حیدری از شهدای اهل تسنن  که در هفته اول دفاع مقدس به شهادت می رسد و پیکر او بدون یک پا و سر در میدان مهاباد دفن شده است و کتابهایی مانند "پرواز تا بی نهایت" نیز مانند هر سال جزء پرفروشترین ها بوده است.

 

 

وی در مورد استقبال مخاطبان از این غرفه در نمایشگاه گفت: از هر طیفی مخاطب داریم و برخی هر ساله کتابهای ما را دنبال می کنند  و برخی برای اولین بار به غرفه ما مراجعه می کنند که با یک یا دو کتاب جذاب جز مخاطبان علاقمند ما می شوند. ما قیمت کتابها را نسبت به بازار بسیار پایین تر به بازار عرضه کردیم.

 

 

وی گفت: کتاب همیشه فرمانده، شهید فلاحی الگوی مدیریت جهادی از پرمخاطب ترین کتب این غرفه هستند. توصیه می کنم کسانی که اهل مطالعه و کتاب هستند حتما در زمینه تاریخ معاصر کشور در حوزه دفاع مقدس مطالعه کنند.

 

 

کد خبر 1267530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha