عرضه هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب توسط بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

یک فعال موسسه بوستان کتاب با اشاره به عرضه هزارو ۲۰۰ عنوان کتاب توسط این انتشارات گفت:۱۳۰ عنوان کتاب این موسسه چاپ اول است.

«نادر یزدانی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ عنوان جلد کتاب توسط  موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است،گفت: از این میان ۲۰۰ عنوان کتاب جدید است که ۱۳۰ عنوان چاپ اول و ۱۰۰ کتاب نیز باز چاپ است.

 

این فعال موسسه بوستان کتاب موسسه بوستان در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: موسسه بوستان کتاب از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره در ۱۶ موضوع اصلی و ۵۶ موضوع فرعی شامل سیره،تاریخ، قرآن،کلام، فقه،حدیث، کودکان و نوجوانان کتاب منتشر نموده است.

 

 

 

وی ادامه داد: این مؤسسه هم از طریق حضور فیزیکی در نمایشگاه کتاب تهران و هم از طریق سایت خانه کتاب و ادبیات ایران آثار خود را عرضه کرده است.

 

وی با اشاره به کتب جدید این موسسه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خاطر نشان کرد: کتابهای«مهدیت،عقل و دین»، «قاموس القرآن»، کتاب چهار جلدی«معاد جسمانی» از کتب جدید این موسسه است،ضمن اینکه کتب علامه طباطبایی و علامه حسن زاده آملی از کتب پر استقبال این غرفه است.

 

 

 «یزدانی»، با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای این موسسه گسترش علوم دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی است،ابراز کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی انتظار این بود که استقبال از نمایشگاه کم شود، اما خوشبختانه مخاطبان استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب داشته اند، در گذشته با اهدای بن کتاب حمایت هایی از دانش آموزان، طلاب و دانشجویان صورت می گرفت اما در حال حاضر هیچ حمایتی برای خرید این اقشار صورت نمی گیرد.

 

کد خبر 1267563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha