جهاد تبیین اولویت مهم دستگاه تعلیم و تربیت باشد

حسینی پور گفت: جهاد تبیین یکی از تاکیدات مهم و موکد رهبری است که باید در آموزش و پرورش واکاوی شده و اولویت مهم دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: نهادینه کردن و فرهنگ سازی جهاد تبیین در دستگاه تعلیم و تربیت وظیفه مهم و خطیری است که برعهده داریم و باید در این راستا برنامه ای مناسب تدوین شود.

وی افزود: آموزش و پرورش در طول انقلاب دستاوردهای مهم داشته است و باید این عملکردها و موفقیت ها در کنار جهاد تبیین در گام دوم انقلاب به درستی برای مردم تبیین شود.

استاندار مازندران یادآور شد: امروزه هر آنچه از رویش های انقلاب و نظام می بینیم در گرو برنامه های ما در دستگاه تعلیم و تربیت است و پیشرفت های کشورمان برگرفته از رویش های برآمده از دستگاه تعلیم و تربیت است.

حسینی پور گفت: جهاد تبیین یکی از تاکیدات مهم و موکد رهبری است که باید در آموزش و پرورش واکاوی شده و اولویت مهم دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

وی افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب با توطئه های ومختلف برای ضربه زدن به نظام وارد عمل شده اند و آگاهی رسانی و بصیرت افزایی مردم می تواند سدی محکم در برابر رفتار مسموم رسانه ای دشمنان باشد.

حسینی پور یادآور شد: تربیت نیروهای متخصص و ماهر از نیازهای مهم استان مازندران است و امیدواریم آموزش و پرورش در این بخش با قوت وارد عمل شده و همچون همیشه موفق عمل کند.

کد خبر 1267565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha