همکاری دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ضرورت دارد

حجت الاسلام احمدی بابیان اینکه همکاری دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی دارد گفت: مردم نیز باید در سطح شهر در مقابله با بی‌حجابی با دستگاه های اجرایی همکاری های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام ابوالفضل احمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همکاری همه دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ضرورت دارد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی دیگر از مولفه های موفقیت در امر عفاف و حجاب بحث مخاطب شناسی است چرا که همه افراد به یک شکل نیستند و نمی توان از یک مدل برای همه استفاده کرد.

 

وی بابیان اینکه صرفا کار ایجابی و نه صرفا کار سلبی راهی برای مقابله با بی حجابی نیست بلکه با برگزاری کلاس های آموزشی و نحوه برخورد با فرد می توان در مقابله با بی حجابی گام برداشت.

 

حجت الاسلام احمدی ابراز کرد: اگر همه مردم و مسئولان دست در دست هم دهند و همکاری های لازم هم صورت بگیرد هیچ بی حجابی در جامعه وجود نخواهد داشت.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه آموزش یکی از راه های اثر گذار در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است گفت: برگزاری آموزش های لازم در دانشگاه ها، مدارس، ادارات، اصناف و صدا و سیما تاثیر بسزایی در مقابله با بی حجابی دارد.

 

کد خبر 1267588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha