هنرمندان مطرح کشوری میهمان جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها می شوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: برای برپایی جشن بزرگ و باشکوه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در این شهرستان، از هنرمندان مطرح کشوری دعوت به عمل آمده است.

علی حسین زاده- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: جشن بزرگ  عمومی روز دختر توسط ستاد گرامیداشت دهه کرامت، شنبه 30 اردیبهشت ماه در محل کوهستان پارک شیرکوه شیروان، با اجرای گروه هنری امید و مجید همراه با طنز، موسیقی، مسابقه و اهدای جوایز اجرا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه و جشن ویژه روز دختر توسط سازمان تبلیغات اسلامی، یکشنبه 31 اردیبهشت ماه با دعوت از دختران جوان برگزار خواهد شد که محوریت سخنرانی درباره ازدواج آسان، فرزندآوری و جوانی جمعیت خواهد بود.

 

حسین زاده، استقبال و میزبانی از خدام آستان قدس رضوی توسط اهالی مسجد را دیگر برنامه محوری ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان اعلام کرد و افزود: این برنامه از چهارم تا دهم خردادماه با میزبانی از گروه پنج نفره از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان همچنین از برگزاری جشن های ویژه میلاد امام رضا علیه السلام در مساجد مزین به نام آن امام همام بیان کرد و افزود: به طور محوری همزمان با شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، یک مسجد میزبان این جشن خواهد بود.

 

حسین زاده بیان کرد: تلاش کردیم تا جشن های رضوی با محوریت مردم برگزار شود و رنگ و بوی مردمی داشته باشد.

 

دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه و اولین روز از ماه ذی القعده مصادف با میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱۰ خرداد و مصادف با ۱۱ ذی القعده، سالروز ولادت نور بی پایان طوس حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

کد خبر 1267609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha