دختران نخبه اسفراینی در جشنواره «هنردخت» تجلیل می شوند

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین، از برگزاری جشنواره بزرگ «هنردخت» به مناسبت روز ملی دختران و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان اسفراین در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی گفت: این برنامه امروز پنج شنبه، 28 اردیبهشت ماه، در محل فرهنگسرای شهرداری برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افزود: جشنواره «هنردخت» در دو بخش شامل برگزاری جشن و مراسم تجلیل و برپایی نمایشگاه تدارک دیده شده که قرار است از دختران نخبه علمی، برترین های قرآنی، فعالان فرهنگی و ورزشی و نیز هنرمندان در این مراسم تجلیل شود.
 

براتی اضافه کرد: "نرگس تاتاری" فعال فرهنگی و عضو کانون سفینه النجاه صفی آباد و نیز "معصومه  گل محمدی"  نخبه روشندل قرآنی و حافظ قرآن عضو کانون فرهنگی و هنری امام جواد علیه السلام روستای چهاربرج اسفراین در این مراسم معرفی و تجلیل می شوند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان اسفراین با توضیح تکمیلی در خصوص نمایشگاه نیز گفت: آثار صنایع دستی، طراحی دوخت، تجسمی و خوشنویسی دختران در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه زنده اجرای خوشنویسی توسط اساتید خوشنویس شهرستان در این نمایشگاه خبر داد.

مدیر کانون مشکات اسفراین اعلام کرد: علاوه بر تجلیل از دختران در این جشنواره، اهداء 100 گلدان و اهداء بلیط سینما به صورت رایگان ویژه تجلیل شوندگان و نیز بلیط  نیم بهاء برای عموم دختران حاضر در مراسم در نظر گرفته شده است.

 

براتی اظهارکرد: مسئولان شهرستانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در افتتاحیه و مراسم تجلیل حضور خواهند داشت.

کد خبر 1267632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha