ائنلاف جهانی همایش مجازی یاری قدس را برگزار می کند

ائتلاف جهانی برای یاری قدس و فلسطین از برگزاری دومین همایش مجازی برای یاری قدس در روز شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قدس پرس، ائتلاف جهانی برای یاری قدس و فلسطین( یک نهاد جهانی مستقر در استانبول) امروز (جمعه) اعلام کرد: دومین همایش مجازی امسال با عنوان «سیف قدسنا یمحو آثار نکبتنا» روز شنبه (30 اردیبهشت 1402) ساعت 14:00 به وقت قدس برگزار می شود.

 

این ائتلاف اعلام کرد: در این همایش مجازی بزرگ‌ترین فعالان زن و مرد که برای بیت المقدس و مسجد الاقصی فعالیت می کنند، شرکت می کنند. این فعالان از 100 نقطه و 40 کشور جهان از طریق اپلیکیشن زوم سخنرانی خواهند کرد.

 

این ائتلاف اعلام کرد: در این همایش شخصیت‌ها و رهبران فلسطینی از جمله «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین و رئیس ائتلاف و دبیرکل آن سخنرانی می کنند.

 

در این همایش «ناجح بکیرات» معاون مدیرکل اوقاف اسلامی در قدس، «صالح محسن» رئیس مرکز مطالعات الزیتونه، «هشام ابومحفوظ» معاون دبیرکنفرانس مردمی فلسطینیان خارج از کشور(نهاد بین المللی مستقل) سخنرانی خواهند کرد.

 

برگزاری این همایش دو روز پس از برپایی راهپیمایی پرچم شهرک نشینان در قدس و چند روز پس از هفتاد و پنجمین سالگرد نکبت فلسطین و دو سال پس از نبرد«سیف القدس» در غزه صورت می گیرد.

 

ائتلاف جهانی برای یاری قدس و فلسطین، یک نهاد جهانی مستقر در ترکیه است، هدف آن همکاری مشترک برای بسیج کردن امت اسلامی برای حمایت و یاری قدس و فلسطین است.

کد خبر 1267728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha