احکام تفکیکی مصور جزو پرفروش های انتشارات مدرسه باقرالعلوم (ع)

کتاب های توزیع المسائل، احکام تفکیکی به صورت مصور از کتاب های پرفروش انتشارات مدرسه باقرالعلوم (ع) در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، انتشارات مدرسه باقرالعلوم (ع) 65 عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را ارائه کرده است که از این تعداد 30 عنوان مربوط به کتب تخصصی فقه و اصول می باشد.

 

انتشارات مدرسه باقرالعلوم (ع) کتاب «جلد چهارم مصباح» مجموعه بیانات و یادداشت های آیت الله وحید خراسانی را منتشر کرده است.

 

اصول و اعتقادات مصور، تفکیک احکام مصور انجام شده برای راحتی دسترسی به احکام مبتلابه، نفس نفیس خاتمیت، فضائل و مناقب حضرت امیرالمومنین (ع) از تازه های نشر انتشارات مدرسه باقرالعلوم (ع) است که در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای مخاطبان عرضه شده است.

در مبحث اصول و مقدمه اصول نیز کتاب هایی متعلق به حجت الاسلام محسن وحید خراسانی توسط انتشارات مدرسه باقرالعلوم (ع) منتشر شده است که «آداب الواجب» یکی از این کتاب ها است و در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

 

همچنین مجموعه بیانات آیت الله وحید خراسانی در قالب 8 جلد در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه شده است.

 

براساس این گزارش، کتاب های توزیع المسائل، احکام تفکیکی به صورت مصور از کتاب های پرفروش انتشارات مدرسه باقرالعلوم (ع) در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 1267769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha