ریشه امربه معروف و نهی از منکر دلسوزی است

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه ریشه امربه معروف و نهی از منکر دلسوزی است، گفت: باید فرهنگ پذیرش و نقد در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدجعفر حسینی، شامگاه(۲۹اسفند)، در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند دشمن تلاش می کند مردم به خاطر علایق و سلیقه های مختلف با هم درگیر شوند اما نگاه های مختلف مردم به مسائل متفاوت مانعی ندارد و نباید مانع اختلاف و درگیری شود، اظهارداشت: با توجه به این فرمایش رهبری مردم باید در کنار هم با مهربانی زندگی کنند.

 

مدیر اداره مرلیان ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور افزود: با توجه به این فرمایش رهبری می توان گفت مردم اگر نسبت به مسائل مختلف متفاوت فکر می کنند، اما باید زندگی دسته جمعی را یاد بگیرند.

 

وی با بیان اینکه ریشه امر به معروف و نهی از منکر دلسوزی است، افزود: اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر نباشد یعنی مردم نسبت به هم مهربان نیستند.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ما چون خیر همدیگر را می خواهیم و نسبت به خودمان و جامعه اطراف دلمان می سوزد و اگر خطایی دیدیم  باید به هم تذکر دهیم و جواب تذکر تشکر است.

 

وی اظهارداشت: این ظرفیت و قابلیت فرهنگ پذیرش و گسترش نقد در سطح جامعه باید نهادینه شود.

کد خبر 1267788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha