حج امسال باید نماد همبستگی، صلابت و اقتدار امت اسلام باشد

اعلایی گفت: امیدواریم حج امسال نماد همبستگی، صلابت و اقتدار امت اسلام باشد و بتوانیم بیشترین بهره معنوی را از این گردهمایی بین المللی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی- استاندار قزوین- در همایش زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ از استان قزوین بیان کرد: حج سعادت بزرگی است که روح انسان را جلا می دهد و رحمت الهی را نازل می کند.

 

استاندار قزوین افزود: قرن هاست انسان ها نسل به نسل دور خانه خدا طواف می کنند و از فیض حضور در کنار کعبه بهره مند می شوند، این حضور نماد تثبیت قدرت «الله» بر زمین است که بالاتر و برتر از همه قدرت هاست.

 

وی با تقدیر از نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، مسئولان حج و زیارت، مدیران کاروان ها و همه کسانی که در برگزاری این کنگره عظیم مشارکت دارند، گفت: امیدواریم حج امسال نماد همبستگی، صلابت و اقتدار امت اسلام باشد و بتوانیم بیشترین بهره معنوی را از این گردهمایی بین المللی داشته باشیم.

 

اعلایی از زائرین حج امسال خواست که برای توفیق بیشتر خدمت گذاران دعا کنند و ابراز امیدواری کرد همه کسانی که توفیق حضور در مراسم حج را دارند بتوانند با صحت و سلامت و توشه ای پربار از معنویت مناسک خود را برگزار کرده و به دیار خود بازگردند.

کد خبر 1267805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha