کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید بشرویه با حضور «قالیباف» برگزار می شود

فرماندار بشرویه گفت: سومین کنگره کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در محل فاطمیه این شهرستان برگزار می شود.

حسن علیزاده- فرماندار بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم شهرستان بشرویه جهت حفظ انقلاب اسلامی تاکنون نقش مهمی را در تاریخ جمهوری اسلامی ایفا کرده اند و هموراه جهت حمایت از این نظام و آرمان های انقلاب در صحنه حضور داشته اند.

 

وی در ادامه بیان کرد: مردم مومن و با بصیرت شهرستان بشرویه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی به میدان نبرد با باطل آمدند و به حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پرداختند و در این راستا ۱۵۴ شهید را تقدیم جمهوری اسلامی کردند.

 

علیزاده با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امنیت، استقلال و آزادی و عزت و اقتدار امروز را مدیون شهدای عزیزی هستیم که جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند و باید در راستای جهاد تبیین با برگزاری یادوراه ها و مراسمات مختلف به تبیین اهداف و پیام های شهدا بپردازیم.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید بشرویه برگزار می شود، افزود: این مراسم با هدف پیوند نسل جدید با شهدا طی روز پنجشنبه چهارم خردادماه با حضور دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۴:۳۰ در محل فاطمیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان تاکید داشت: از مردم شهرستان بشرویه درخواست داریم تا باری دیگر همچون گذشته با حضور باشکوه خود در این کنگره بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه داشته باشند و به دشمن اعلام کنند که راه شهدا همواره روشن خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1267812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha