پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ۷۲۰ مددجوی کمیته امداد شیروان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: این نهاد حمایتی سال گذشته به ۷۲۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش این شهرستان کمک هزینه تحصیلی پرداخت کرد.

اصغر نورمحمدیان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: کمک هزینه های تحصیلی توسط خیرین، کمک های مردمی و بخشی اعتبارات این نهاد به مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین جهت رفع بخشی از دغدغه های والدین برای تحصیل فرزندانشان، به 250 نفر از دانش آموزان کمک هزینه لوازم التحریر به مبلغ یک میلیارد ریال به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

 

نورمحمدیان عنوان کرد: در مجموع، هزار و 773 دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند و از خدمات تحصیلی برخوردار هستند که از این تعداد، 917 نفر شهری و 856 نفر روستایی است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان در خصوص خدمات انجام شده حوزه فرهنگی این شهرستان بیان کرد: طی مدت یاد شده تسهیلات فرهنگی به 32 نفر از دانشجویان تحت پوشش نهاد به مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شد.

 

نورمحمدیان اضافه کرد: خدمات راهنمایی و مشاوره تخصصی به 678 نفر از مددجویان به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال ارائه شد که نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.

 

وی آموزش های بزرگسالان (آموزش های خانواده) به 323 نفر با مبلغ 275 میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده حوزه فرهنگی این نهاد برشمرد.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

کد خبر 1267831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha