تحولات زندگی بر مبنای قرآن در حج مورد تاکید است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با اشاره به شعار حج امسال گفت: تحولات زندگی باید قرآن محور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام حسین سازندگی، صبح شنبه(۳۰ اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته حج؛ گفت: حج، موضوعی عمومی و بین المللی است که شعار آن هم جهانی است.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان شعار حج امسال را "حج؛ تحول قرآنی، همگرایی اسلامی و حمایت از قدس شریف" دانست و تاکید کرد: رسیدن به کمال مطلوب نیازمند الگو و منبعی است که بالاترین آن قرآن کریم است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه تحولات زندگی باید قرآن محور باشد؛ اهمیت وحدت و همگرایی امت اسلامی به ویژه در حج را مورد توجه قرار داد و افزود: همه حجاج متحدالشکل و با شعار واحد وارد مسجدالحرام می شوند و این یعنی اگر همه برنامه های امت اسلامی بر محور اتحاد باشد هیچ قدرتی نمی تواند به شما زور بگوید.

 


 

حجت الاسلام سازندگی حمایت از قدس شریف در شعار حج را ناظر به یکی از مهمترین آرمان های جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

 

وی از تدارک برنامه های فرهنگی بعثه برای حجاج خبر داد و افزود: امسال برای هر یک از ۲۰ کاروان اعزامی حج یک روحانی و جدای از آن هشت نفر روحانی معین داریم.
 

 

 

حجت الاسلام سازندگی همچنین از اعزام هشت معینه با کاروان های حج خبر داد و افزود: از مهمترین برنامه ها برای خادمین فرهنگی اعم از روحانی و معین و معینه، مصاحبه حضوری بود که انجام شد.

 

 

وی برگزاری همایش‌های متمرکز حج برای زائران، توزیع محصولات فرهنگی حج، کتابخانه سیار و ... را از دیگر برنامه های بعثه عنوان کرد.

کد خبر 1267848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha