حضرت معصومه(س) ظرفیت مناسبی برای الگوبخشی دختران است

حجت الاسلام کریمی،گفت: ویژگی های اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (س) باید الگویی برای زنان و دختران جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام ارسلان کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فر رسیدن دهه کرامت ،گفت: دهه کرامت از این لحاظ اهمیت دارد که نویددهنده ی ادامه حیات اسالم در چهارچوب دستورات قرآن و سنت رسول خدا (ص)و نجات ارزش های انسانی در سایه آموزه های دینی است، دینی که با قربانیهای فراوان معصومین (ع) و بزرگان دین تا امروز به حیات پربرکت خود ادامه داده است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو افزود:تمام برنامه های دهه کرامت باید محتوا محور باشد، به طوری که زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش مردم به مقام ولایت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: توجه به اهل بیت (ع) و شناسایی شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از اهداف و اولویت های برنامه های دهه کرامت است.

 

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد:باید از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی استان و شهرستان برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن جشن های دهه کرامت استفاده شود زیرا این دهه فرصت مناسبی برای تقویت سه ویژگی معرفت و شناخت ائمه، تقویت محبت و تمرین کریم بودن است.

,
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو با اشاره به برنامه های دهه کرامت در شهرستان دالاهو ،اظهار کرد:برگزاری کرسی تلاوت قرآن به نیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) ،برپایی نشست پاسخ به سؤالات ویژه دختران ،برگزاری نشست صمیمانه با حضور دختران همزمان با روز دختر، اجرای طرح حرف‌آورد با موضوع دختر ایرانی در فضای مجازی، برگزاری جشن های مختلف در سطح شهرستان و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

 

کد خبر 1267918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha