۱۶۷ کتابخانه در مساجد چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

مظاهری از فعالیت ۱۶۷ کتابخانه در مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کتابخانه های مسجدی با دارا بودن کتاب های متنوع و مورد سلایق کودکان، نوجوانان و جوانان در حال خدمت رسانی هستند.

محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان در بخش های شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری تعریف شده که این برنامه ها توسط اعضای کانون ها در سامانه بچه‌های آسمان ثبت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۴۵۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان دایر شده است ادامه داد: ۶۷ هزار نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان هستند.

 

وی از فعالیت ۱۶۷ کتابخانه در مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کتابخانه های مسجدی با دارا بودن کتاب های متنوع و مورد سلایق کودکان، نوجوانان و جوانان در حال خدمت رسانی هستند.

 

مظاهری گفت: در سال ۱۴۰۱ طرح پالایش کتابخانه های مسجدی اجرا و برخی کتاب‌های این مجموعه که موضوعیت نداشتند و یا به دلایل مختلف از رده خارج شدند با حضور اعضای کانون ها و نظارت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان جمع‌آوری و به فروش رسید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به جایگزین کردن کتاب‌های تربیتی در حوزه کودک و نوجوانان در کتابخانه های مساجد اشاره کرد و افزود: این کتاب ها با اعتبارات فروش کتاب‌های از رده خارج شده و همچنین اعتبارات استانی و ملی خریداری شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون هفت کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری تاسیس شده است.

 

کد خبر 1267968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha