خانواده، جوانی جمعیت و فرزند آوری محور فعالیت های پژوهشی حوزه قرار گیرد

فلاحی نیا، بر ضرورت توجه و اهمیت پرداختن به موضوع جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: لازم است که این موضوع محورهای پژوهشی حوزه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، آرزو فلاحی نیا، امروز(۳۰ اردیبهشت)، در جلسه شورای اداری به مناسبت «روز ملی جمعیت» که در مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر برگزار شد،  با بیان اینکه جوانی جمعیت یکی از مولفه های اقتدار کشور است، اظهارداشت: در این راستا باید از ظرفیت تبلیغی حوزه استفاده شود.

 

مدیر حوزه علمیه بنت الرسول الشتر اساتید و طلاب را نماد دین خواند و افزود: حوزه ای موفق است که تربیت محور باشد و یک بانوی طلبه باید بتواند همسر و مادر موفقی باشد.

 

 
فلاحی نیا تاکید کرد: اساتید حوزه مسئله خانواده، جوانی جمعیت و فرزند آوری را به عنوان ارزش در نظر بگیرند و در عرصه تبلیغی این مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر استحکام خانواده و فرزندآوری، گفت: این موضوع باید در راس برنامه های فرهنگی مدرسه باشد.

 

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار گرفتن کانون خانواده ها، گفت: دشمن به دنبال این است که ارزش را ضد ارزش و ضد ارزش را ارزش معرفی کند، دشمن در جنگ شناختی، در جنگ داده ها و اراده ها بدنبال تجردگرایی و حذف و فروپاشی خانواده است.

 

وی راه مقابله با توطئه های دشمن را بصیرت افزایی خواند و گفت: با ترویج ارزش ها باید جلوی دسیسه های دشمن ایستاد.

 

فلاحی نیا به نقش حوزه های علمیه در عرصه تبلیغی اشاره کرد و گفت: تشکیل حلقه های معرفتی و بصیرتی، انتخاب موضوعات مربوط به خانواده، جوانی جمعیت و فرزند آوری در پژوهش مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1267991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha