برگزاری مراسم تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س)/ حرم کریمه اهل بیت، مأمن و پناهگاه همه مردم است

حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی در مراسم تعویض پرچم حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها که عصر امروز در صحن امام رضا علیه السلام برگزار شد، گفت: این حرم مأمن و پناهگاه همه مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی عصر امروز (شنبه  ۳۰اردیبهشت ماه) در مراسم تعویض پرچم حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها که در صحن امام رضا علیه السلام برگزار شد، گفت: این حرم مأمن و پناهگاه همه مردم است.

 

وی با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) گفت: امام جواد علیه السلام فرمودند زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها از بین برنده غم‌ها و مشکلات است.

 

حجت‌ الاسلام والمسلمین مومنی ادامه داد: امام رضا علیه‌السلام فرمودند هر کسی خواهرم را زیارت کند گویی مرا زیارت کرده و فرموند هر کسی خواهرم را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها محلی است که یکی از درهای بهشت از این مکان باز می شود، افزود: حضور در شهر قم آرزوی اولیاء خدا بوده است.

 

حجت‌ الاسلام والمسلمین مؤمنی با بیان اینکه قم آشیانه و محور حضور اهل بیت(ع) است و انقلاب حول محور آن شکل گرفته است گفت: دشمنانی که می خواهند مردم را از حول محور اهل بیت(ع) پراکنده کنند برای این شهر نقشه کشیده اند.

 

کد خبر 1267992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha