همایش مدیران ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

حجت الاسلام محسن مظاهری گفت: به اهتزار درآمدن پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاه ها با راه اندازی و تقویت گشت ارشاد مدیران در تمام نقاط کشور از اهداف برگزاری همایش مدیران ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور در است.

حجت الاسلام محسن مظاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  با اعلام اینکه همایش مدیران ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور به میزبانی اصفهان برگزار می شود گفت: این همایش با حضور حضرت آیت الله صدیقی رئیس و دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد کشور همچنین معاونان، مدیران کل و دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور به میزبانی شهر اصفهان به مدت دو روز برگزار می شود.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکراستان اصفهان در ارتباط با اهداف برگزاری این همایش گفت: راه اندازی و تقویت ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان ها و شهرهای کشور برای به اهتزار درآمدن پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاه ها با راه اندازی و تقویت گشت ارشاد مدیران در تمام نقاط کشور، از اهداف برگزاری این همایش است.
وی هماهنگی اقدامات مرتبط با قرارگاه 21 تیر به منظور اجرای دستورالعمل پوشش کارمندان دستگاه های دولتی را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.
حجت الاسلام مظاهری به اهمیت سازماندهی و توسعه نظام ارتباطی ستاد های امربه معروف ونهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در همایش مطرح خواهد شد سازماندهی، هماهنگی و توسعه نظام ارتباطی ستاد های امربه معروف ونهی از منکر سراسر کشور به عنوان یکی از راه های پیشبرد اهداف و برنامه های ستاد کشور است.
دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان در پایان اظهار داشت: همچنین در این همایش برنامه های ویژه ای همچون تجلیل از آمران به معروف، معرفی دبیران نمونه و دستگاه های موفق امربه معروف ونهی از منکر و تجلیل از خانواده معظم شهدای امربه معروف، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1267993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha