مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل اقدام به راه اندازی فروشگاه دائمی عرضه تولیدات مددجویان کرد

مديرکانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر(عج) شیروان گفت: مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل (ع)در راستای حمایت از تولیدات محلی، سنتی و دست ساخته ها و تولیدات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اقدام به ایجاد فروشگاه دائمی فروش محصولات مددجویان کرد.

محمد محمدزاده قانعی- مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر(عج) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه نیاز شهرستان بود تا فروشگاهی باشد که تولیدات و دست ساخته های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را خریداری کند و به صورت نمایشگاهی در معرض دید مردم شهر و شهرستان قرار دهد این مرکز اقدام به ایجاد فروشگاه دائمی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: چرخه کمک یا ایجاد اشتغال به این صورت بود که مددجویان، نیاز به دستگاه یا مواد اولیه برای تولید داشتند و برای بازار فروش ایده ای ایجاد نشده بود که مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل(ع) ورود پیدا کرد و اقدام به ایجاد فروشگاهی در روز بازار شهرداری کرد.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: ایجاد فروشگاه عرضه محصولات برای نخستین بار جهت توانمندسازی بانوان طرح خوبی بود که ارائه و اجرایی شد و از هفته آینده هر مددجوی کمیته امداد و بهزیستی که  از سوی اداره معرفی شود از خرید تولیدات آنان استقبال خواهد شد و در اولین فرصت هزینه پرداخت خواهد شد.

 

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر(عج) شیروان بیان کرد: امید است مردم و تمام ادارات خصوصا ادارات بهزیستی و کمیته امداد حمایت های لازم را داشته باشند تا مددجویان را شناسایی کرده و خرید محصولات از آنان انجام شود و برای فروش محصولات دغدغه ای نداشته باشند.

 

 محمدزاده قانعی تصریح کرد: امید است با حمایت ها و خرید محصولات مددجویان توسط مردم این شهر و سایر شهرهای استان، کمکی برای هزینه های خانواده مددجویان باشیم.

 

وی افزود: در این فروشگاه انواع فرش و گلیم، صنایع دستی، نان محلی و فتیر، ترشیجات و غذاهای محلی عرضه می شود که این فروشگاه با مشارکت شورای اسلامی شهر، شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی فعال شده است.

 

 

کد خبر 1268025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha