برگزاری ۳۰ عنوان برنامه توسط  کاروان «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد

خادم و نماینده استاد جشن‌های مردمی »زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ عنوان برنامه برای کاروان «زیر سایه خورشید» در استان در نظر گرفته شده است.

«حمیدرضا ماندگار» ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: توفیق داریم در شانزدهمین سالروز جشن های «زیر سایه خورشید» در خدمت دوستان در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

 

خادم و نماینده ستاد جشن‌های مردمی »زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره از جشن ها که در ۷۰ نقطه از ایران اسلامی و بیش از ۱۰ کشور این جشن ها برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه هر کاروان متشکل از مبلغ کاروان، خادمین و پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام است، افزود: بیشتر کاروان ها در کشور ۱۰ روز در هر استان فعالیت دارند و این کاروان ۱۲ روز در خدمت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
 

 

ماندگار برگزاری جشن ها و حضور در جشن های مردمی سطح استان، شهرستان‌ها و روستاها را از برنامه های این کاروان عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این‌ها در خدمت خانواده معظم شهدا، بیماران و اقشار مختلف که جشن های مردمی را برپا می کنند خواهیم بود و انشاالله حرم امام رضا علیه السلام را به وسعت یک شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد گسترده خواهیم کرد.
 

 

خادم و نماینده ستاد جشن‌های مردمی »زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ عنوان برنامه برای کاروان «زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.


 

وی گفت: جشن های مردمی، استقبال، دیدار با اقشار مختلف، کارگران، کارخانجات، کنشگران و فعالان حوزه فرهنگی، کارآفرینان، خانواده‌های ایثارگران، ورزشکاران و افراد شاخص در حوزه فرهنگ و ایثار و شهادت، دیدار با علما، دانشگاهیان، عشایر، شرکت در جشن های مردمی به ویژه جشن روز دختر در دستور کار این کاروان خواهد بود.

 

گفتنی است، از ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد حضرت امام رضا(ع) به عنوان «دهه کرامت» نام گذاری شده است.

کد خبر 1268030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha