مسجد پایگاه گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جهان اسلام است

حجت الاسلام اشراقی گفت: فعالیت در حوزه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در پایگاهی که محل تربیت انسان های وارسته است یک افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «ابراهیم اشراقی» در نشست تعلیم و تربیت که با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «نور» در مسجد جامع سامان برگزار شد، اظهار داشت: حضور در مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مسجد آینده این عزیزان را در حوزه های فرهنگی هنری و اجتماعی درخشان می کند.

 

امام جماعت مسجد جامع سامان افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مسجد به برگزاری هرچه بهتر برنامه های متنوع فرهنگی هنری کمک شایانی می کند.

 

حجت الاسلام اشراقی گفت: فعالیت در حوزه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در پایگاهی که محل تربیت انسان های وارسته است یک افتخار است.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بسیار خوبی در زمینه فرهنگ سازی و گفتمان سازی دینی هستند که باید به درستی از این موقعیت استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام اشراقی گفت: برنامه ریزی هدفمند و اثرگذار فرهنگی با محوریت مسجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همواره زمینه ساز تربیت نیروهای متعهد و متخصص را فراهم ساخته است.

 

امام جماعت مسجد جامع سامان با تاکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی متعهد و انقلابی نیاز امروز کشور است، افزود: تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند می تواند بسیاری از خلاء های جامعه را در حوزه‌ های گوناگون برطرف کند و این نیروی انقلابی و ولایتمدار را برای سربازی در رکاب منجی عالم بشریت آماده کند.

 

کد خبر 1268034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha