بیش از ۸۵ مقاله در حوزه خانواده و فرزندآوری به دبیرخانه حوزه علمیه ارسال شد

مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره) شیروان گفت: با توجه به فراخوان مقاله با موضوع خانواده و فرزندآوری، بیش از ۸۵ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این حوزه علمیه ارسال شد.

حجت الاسلام مهدی تقوی- مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مدّظلّه‌ العالی بر مساله افزایش جمعیت، واحد پژوهش مدارس علمیه آشخانه، بیرجند، شیروان، قوچان  اقدام به فراخوان مقاله با عنوان خانواده‌ و‌فرزندآوری در دو محور فرزندآوری و فرزندپروری کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: میزبانی این برنامه حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره) شیروان است که 31 اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال مقاله از سراسر کشور بود و استقبال خوبی از آن انجام شد و دو ارزیاب، مقاله ها را بررسی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام تقوی محور فرزندآوری را شامل آثار و برکات فرزندآوری در آموزه‌های دینی، فرزندآوری و تاثیر آن بر اقتصاد خانواده، فرزندآوری و نشاط خانواده، علل کاهش فرزندآوری و چالش‌های فرزندآوری در عصر معاصر عنوان کرد.

 

مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره) شیروان بیان کرد: همچنین محورهای فرزندپروری شامل شیوه‌های فرزندپروری در سیره ائمه معصومین علیهم‌السلام، سبک زندگی اسلامی و تاثیر آن بر فرزند پروری، مهارت های فرزندپروری و نقش آن در استحکام خانواده، مهارت های فرزندپروری و نقش آن بر سلامت روانی جامعه و  تاثیر بازی های رایانه‌ای بر تربیت اسلامی فرزندان است.

 

حجت الاسلام تقوی بیان کرد: پیش بینی می شود نتایج مقالات برگزیده تیرماه امسال با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به میزبانی این شهرستان اعلام شود که به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

 

 

کد خبر 1268046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha