آغاز جشن‌های مردمی دهه کرامت با خطبه‌خوانی خادمان در حرم حضرت معصومه(س)

جشن‌های مردمی دهه کرامت صبح امروز با خطبه خوانی خادمان آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س) با حضور پرشور خادمان، مسئولان ملی و استانی و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم خطبه‌خوانی خادمان، صبح امروز(یکشنبه۳۱ اردیبهشت ماه)  همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت(س) با حضور پرشور خادمان، مسئولان ملی و استانی و  زائران و مجاوران حضرت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس قدس رضوی در این مراسم با تیریک ایام دهه کرامت به تبیین جایگاه والای حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت: در مقام و مرتبه این بانوی بزرگ همین بس که سه معصوم از ایشان یاد کرده و فرموده اند هرکس ایشان را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران است افزود: دشمنان ایران و انقلاب با معرفی الگوهای بی ارزش و بی هویت سعی در بی هویت کردن دختران و زنان ما دارد تا با گرفتن هویت دینی، ملی و فرهنگی ما بتواند بر ما سلطه گر شود.

 

لازم به ذکر است شعر خوانی استاد محمدعلی مجاهدی(پروانه) و مداحی حیدرزاده از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور عاشقان و دلدادگان اهل بیت(ع) برگزار شد.

 

کد خبر 1268055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha