بانوی مسلمان ژاپنی عضو کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی شد

بانوی مسلمان ژاپنی که همزمان با دهه کرامت به بیرجند سفر کرده است، با ورود به سامانه بچه های مسجد، عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فاطمه هوشینو- بانوی مسلمان شده کشور ژاپن- همزمان با دهه کرامت به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است.

 

وی که از ۳۱ اردیبهشت مهمان مردم این استان است،‌ در روز نخست با حضور در شهرستان طبس، ضمن زیارت مرقد مطهر حسین بن موسی الکاظم (ع) این شهر، در ویژه برنامه‌های روز دختر این شهر شرکت کرد.

 

همچنین فاطمه هوشینو در برنامه های جشن روز دختر و دهه کرامت دو شهر قاین و قهستان نیز حضور یافت و از نزدیک با بانوان این شهر به گفتگو نشست.

 

وی عصر دوشنبه (۱ خرداد) با حضور در جشن ۲ هزار نفری دختر ماه که در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شده بود حضور یافت و به تشریح خاطرات و چگونگی انتخاب دین اسلام و پس از آن با شرکت در برنامه شب‌های زعفرانی شبکه خاوران،‌ به بیان جایگاه زن مسلمان ایرانی پرداخت.

 

این بانوی مسلمان ژاپنی صبح امروز سه‌شنبه (۳ خرداد) با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان، ضمن تاکید بر عضویت خود در پایگاه مقاومت بسیج،‌ عضویت خود در سامانه بچه‌های مسجد و کانون فرهنگی هنری علی‌بن ابی طالب (ع) این استان را ثبت کرد.

 

حجت‌الاسلام علی محقی- سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی- هم با تشریح فعالیت‌های این مراکز فرهنگی گفت: برگزاری برنامه‌های موثر با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مساجد،‌ در دستور کار کانون‌های فرهنگی هنری قرار دارد.

 

وی به حضور پرشور بانوان در برنامه‌هایی که با حضور این بانوی مسلمان در استان خراسان جنوبی برگزار شد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به تعبیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی «هدایت» انسان‌ها به عنوان یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی با حضور این بانوی مسلمان رقم می‌خورد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1268110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha