فیلم دسته دختران به مدت یک هفته در سینما کیهان آبادان رایگان اکران می شود

تفت آشیان، از اکران رایگان فیلم سینمایی دسته دختران به مدت یک هفته در سینما کیهان آبادان خبر داد و گفت: این فیلم به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از ۳۱ اردیبهشت لغایت ۶ خرداد ماه با همکاری پالایشگاه آبادان پخش خواهد شد.

میلاد تفت آشیان، امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن این ایام مبارک و میمون؛ با همکاری پالایشگاه آبادان فیلم سینمایی دسته دختران به مدت یک هفته برای عموم شهروندان به صورت رایگان اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز خوزستان، افزود: علاقه مندان به سینما می توانند در این ایام در سانس ساعت ۱۸:۰۰ میهمان پالایشگاه آبادان باشند و به تماشای این فیلم جذاب در سینما کیهان این شهر بنشینند.

وی با بیان اینکه فیلم دسته دختران ایفای نقش و مجاهدت و رشادت‌های دختران و زنان خوزستان در دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده است، تصریح کرد: جا دارد از زحمات، عنایت و توجه ویژه مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان به حوزه فرهنگی و هنری در این شهر تشکر ویژه ای داشته باشیم.

تفت آشیان با دعوت از عموم شهروندان آبادان برای تماشای این فیلم، یاد آور شد: عموم شهروندان می توانند از امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) تا روز (شنبه ۶ خرداد ماه)  فیلم دسته دختران را در سینما کیهان تماشا کنند.

کد خبر 1268124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha