خدمات ۳۰ میلیارد تومانی کانون‌‌‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی

ابراهیمی گفت: کانون‌های خدمت رضوی طی سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان خدمت در سطح استان خراسان جنوبی به مردم ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ابراهیمی-دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی- ظهر امروز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت) در نشست خبری تشریح برنامه های دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه شکوه مادری و تقدیر از مادران زیر ۴۰ سال و دارای سه فرزند و فعال اجتماعی و همچنین تقدیر از زنان کارآفرنی همزمان با دهه کرامت انجام شد.

 

وی با اشاره به اهتزار پرچم رضوی بر فراز شهر بیرجند، ادامه داد: جشن‌ دختران، همایش دختران ایران و دختران آفتاب در دانشگاه پیام نور، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح سه کانون خادمیاری رضوی، همایش پیاده‌روی، برگزاری اردوهای جهادی و برپایی میزخدمت توسط کانون‌های ۱۷گانه رضوی از جمله برنامه‌ها به مناسب دهه کرامت است.

 

ابراهیمی با اشاره به حضور ۲ کاروان زیرسایه خورشید در خراسان جنوبی از یکم تا دهم خرداد، گفت: ۵۰۰ عنوان برنامه توسط  کاروان‌های زیرسایه خورشید در سطح استان اجرا می شود.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی در ادامه برگزاری اردوهای جهادی بهداشتی و درمانی در نقاط مرزی، برگزاری مراسم عقد رضوی برای زوجین کمتر از ۱۴ سکه، اطعام رضوی، توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و مسابقات کتابخوانی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسب دهه کرامت اعلام کرد.

 

وی با اشاره به برنامه‌ها و خدمات کانون‌های خدمت رضوی در طول سال، تشریح کرد: کانون‌های ۱۷گانه خدمت رضوی سال گذشته خدماتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در زمینه تامین و توزیع بسته معیشتی، درمانی، اهدای جهیزیه، خدمات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی ارائه کردند.

 

ابراهیمی با بیان اقدامات کانون‌های خدمت رضوی در زمینه ترویج فرهنگ وقف و نذر در سطح استان افزود: سال گذشته چهار فقره وقف برای آستان قدس رضوی در استان به ثبت رسید و هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند توسط مردم استان با نیت امام رضا(ع) در قالب سبد معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 


دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی در پایان از ارتقای مجوز مجتمع درمانی رضوی در محل مسجد الحسین(ع) جوادیه به درمانگاه رضوی خبر داد.

 

 

 

 



 

کد خبر 1268166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha