۱۵۲۰ برنامه همزمان با سالروز فتح خرمشهر در گلستان برگزار می شود

کاظمی گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، یک هزار و ۵۲۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و عمرانی در قالب ۴۱ برنامه شاخص در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سرهنگ محمدرضا کاظمی امروز (یکشنبه 31 اردیبهشت) به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان حادثه بی‌نظیر در جهان بود و  این عملیات اتحاد و همدلی ملت ایران را در اوج اقتدار نشان داد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان افزود: با مشیعت الهی تمامی معادلات صدام در این روز به هم ریخت و این عملیات به پیروزی رسید.

 

وی ادامه داد: با وجود توپا بودن انقلاب جمهوری اسلامی ایران، امام (ره) در برابر تمامی هجمه‌ها ایستادگی کرد و مفهوم مقاومت را بین مردم ایران و جهان اسلام جاری کرد.

 

کاظمی، توکل به خدا، توسل به ائمه(ع)، مبارزه همراه با ایمان به خدا، اتحاد ارتش و سپاه، گوش به فرمان امام بودن و به ویژه پشتیبانی مردم را از درس‌های فتح خرمشهر برشمرد و تاکید کرد: این درس ها باید برای نسل امروز بیان شود.

 

وی گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر یک هزار و 520 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و عمرانی در سطح استان برگزار می شود که از این تعداد ۴۱ برنامه آن شاخص است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره‌های شهدا، پویش نذر خون، تجلیل از فاتحان خرمشهر، برگزاری رژه خودرویی، همیاش زنان اسوه مقاومت، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری عصر شعر و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و همایش پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله برنامه های سالروز فتح خرمشهر در استان است.

 

وی، دیدار با خانواده‌های شهدا، رونمایی از چندین کتاب مناسبتی، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد و یادواره‌های شهدا، کلنگ‌زنی پروژه احداث ۱۸ واحد مسکونی برای پرسنل سپاه نینوا استان، اعزام گروه‌های جهادی تخصصی پیشکسوتان به مناطق محروم، شیفت ایثار و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های تخصصی کشاورزی، برگزاری میزهای خدمت و کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان دندانپزشکی بعثت در گرگان را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

 

کد خبر 1268174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha