پرداخت بیش از ۱۴۳میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد منطقه دو ساری

حجت الاسلام بریمانی از بهره مندی ۱۱۱۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری از تسهیلات قرض الحسنه خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۴۳میلیارد و۸۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

حجت الاسلام مهدی بریمانی-رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه هفت هزار و۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد: کمیته امداد با همراهی صندوق امداد ولایت برای رفع مشکلات مددجویان، تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلف پرداخت می کند.

 

وی از بهره مندی ۱۱۱۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری از تسهیلات قرض الحسنه خبر داد و افزود: سال گذشته ۱۴۳میلیارد و۸۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

 

حجت الاسلام بریمانی گفت: ۷۰۴مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان در زمینه وام کارگشایی و حمایتی، ۱۷۹ مورد به مبلغ ۲۷ میلیارد تومان در حوزه مسکن شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن، ۴۱ مورد وام اشتغال به مبلغ ۱۵میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان، ۹ مورد وام درمانی به مبلغ یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، ۲۵ مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی یکی از شیوه های وام های پرداختی به مددجویان را از طریق خیرین و وجوه اداره شده برشمرد و بیان کرد: در این زمینه از طریق، یک مورد تسهیلات به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد و به۱۵۷ مورد به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان در زمینه تسهیلات وجوه اداره شده پرداخت شد.

 

 

کد خبر 1268189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha