ره آورد حضرت معصومه(س) حیا و عفت بود

حجت الاسلام صیا، ره آورد حضرت معصومه(س) را حیا و عفت دانست و گفت: بستر علم آموزی و حضور در جامعه با حجاب بیشتر فراهم است و زنان موفق ایرانی این را اثبات کرده اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام مسلم صیاد_ یکی از واعظان شهر آستانه امشب (یکشنبه،31 اردیبهشت) در جشن میلاد حضرت معصومه(س) که به همت پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام آستانه اشرفیه در حسینیه گلزار شهدا این شهر برگزار شد، اظهار کرد: زنان و دختران ما می بایست از حضرت معصومه(س) به عنوان یک بانوی نجیب، اهل علم و تقوا و ولایت مدار، الگو پذیری کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه ره آورد حضرت معصومه سلام الله علیها حیا و عفت بود گفت: کسی منکر امنیت بانوان محجبه نمی شود، و این را در سراسر زندگی زنان باتقوایی چون حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه(س) می توان یافت.

حجت الاسلام صیاد اذعان کرد: همچنین بستر علم آموزی و حضور در جامعه با حجاب بیشتر فراهم است و زنان موفق ایرانی این را اثبات کرده اند.

وی اذعان کرد: حضرت معصومه(س) بانوی کریمه اهل بیت(ع) به منظور ولایت مداری، تبلیغ و ترویج دین سفر سختی را به ایران جهت ملحق شدن به برادر بزرگوارشان آغاز کردند که اگر چه به وفات ایشان ختم شد اما درس بزرگی به زنان مومنه و نجیب ایران و جهان اسلام دادند.

گفتنی است، در این مراسم که با مولودی خوانی و دکلمه خوانی همراه بود به شرکت کنندگانی که نام معصومه(س) را داشتند جوایزی اهدا شد.

کد خبر 1268207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha