ثبت نام کلاس های اوقات فراغت« تابستان مسجدی» در طارم آغاز شد

با مشارکت کانون فرهنگی هنری فرهنگ مسجد جامع و پایگاه بسیج امام جواد علیه السلام شهر اب بر، ثبت نام کلاس های اوقات فراغت« تابستان مسجدی» ویژه برداران ۱۰ تا ۲۰ ساله در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، با مشارکت کانون فرهنگی هنری فرهنگ مسجد جامع و پایگاه بسیج امام جواد علیه السلام شهر اب بر، ثبت نام کلاس های اوقات فراغت« تابستان مسجدی» ویژه برداران 10 تا 20 ساله در این شهرستان آغاز شد.

 

در این دوره ها کلاس های، عکاسی پیشرفته، تدوینگری، خبرنگاری، تولید محتوا حرفه ای،روانخوانی و روخوانی قرآن کریم، فوتوشاپ، تئاتر، تعمیرات لوازم خانگی، وب سایت نویسی، فن بیان و گویندگی، خلاقیت و داستان نویسی برگزار می شود.

 

کلاس های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری فرهنگ آب بر طارم همراه با اردوهای تفریحی و سرگرمی و مسابقات ورزشی پینگ پنگ، دارت ، فوتبال دستی ، دوچرخه سواری و فوتسال خواهد بود.

 

ثبت برای این کلاس های اوقات فراغت در این کانون از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ماه ادامه دارد و شروع کلاس ها نیز از اول تیرماه در مسجد جامع شهر آب بر« مصلای نماز جمعه شهرستان طارم» می باشد.

 

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09127441657 آقای محمدی تماس حاصل کنند.

کد خبر 1268233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha